Connected Supportrješenja za poljoprivredno gospodarenje (AMS)

  • Više vremena na polju, više rada stroja bez prekida
  • U slučaju problema: Brža dijagnostika i popravci zahvaljujući povezivosti strojeva
  • Prepoznavanje određenih problema stroja čak i prije nego što prouzrokuje popratnu štetu
  • Podrška na daljinu za postavke i optimizaciju stroja i priključaka, kad god je potrebno
REZERVIRANO MJESTO ALTERNATIVNI TEKST

Iskoristite maksimalno vrijeme rada bez prekida

Započnite svaki radni dan s pozitivnim osjećajem da se za vas i vaše strojeve brine vrlo iskusni stručnjak za daljinski servis.

John Deere zastupnici imaju pristup nekoliko jedinstvenih naprednih daljinskih alata za odličnu podršku koja vam pomaže optimirati učinak stroja i povećati vrijeme rada. Većina naših strojeva tvornički ima petogodišnju spojivost koja omogućava našim trgovcima korištenje alata opisanih na suprotnoj stranici. Kako biste počeli, neka vam trgovac pomogne u odabiru ugovora o pružanju FarmSight usluga, skrojenog prema vašim potrebama i dajte svoj pristanak.

Daljinski pristup zaslonu

Daljinski pristup zaslonu omogućava stručnjaku vašeg zastupnika da se poveže s vašim zaslonom u kabini i pomogne vam s postavljanjem, optimiranjem učinka ili rješavanjem problema na stroju, a čak i alatima ISOBUS. Ne morate čekati na sastanak na terenu, umjesto toga možete iskoristiti trenutačnu pomoć bez ikakvih dodatnih putnih troškova.

Service Advisor Remote

Daljinski sustav za savjetnike za servisiranje omogućava vašem zastupniku da provjeri i osigura instalaciju najnovijih softverskih ažuriranja, iščitavanje kodova za dijagnostiku grešaka na zahtjev ili izvođenje različitih zapisa radi početne dijagnoze greške koja je mnogo brža i financijski znatno isplativija nego pri posjetima na poljima.

Obavijesti stručnjaka

Obavijesti stručnjaka, naša najnovija jedinstvena nadogradnja sustava, temelji se na softverskim algoritmima koji mogu predvidjeti određene potencijalne probleme prije nego što imaju negativan utjecaj ili uzrokuju kolateralnu štetu. S obzirom da se dijagnostičke informacije i informacije o popravku proizvode automatski, servisni tehničar zastupnika može brže reagirati te se može znatno smanjiti vrijeme prekida rada.

Nadzor ispravnosti stroja

Ploča s instrumentima stroja prikazuje kodove potencijalnih grešaka stroja vašem zastupniku u stvarnom vremenu. To omogućuje stručnjaku za daljinski servis da reagira brže nego ikad i pruži vam podršku pri rješavanju svih problema.