Razvoj samohodnog kombajna promijenio je način na koji se svijet hrani. Danas, John Deere kombajni žanju više od polovice svjet’skog zrna. Priča o njihovom uspjehu, od modela 55 do X-serije, je priča o tehničkim inovacijama kao i visokoj kvaliteti korisničke podrške kroz mrežu profesionalnih zastupnika.
Samonivelirajući 55H izgrađen je na temelju John De’er stručnosti u kombajnima na padinama koja je započela modelom 36B s konjskom vučom 1936. godine. Marketinški filmovi promovirali su mnoge značajke koje bi dana’šnji vozači prepoznali: ‘servo upravljač’ jednim prstom, snažne disk kočnice i pogon po tlu s promjenjivom brzinom.
Rane gusjenice su razvijene od građevinskih strojeva. Njihove čelične ploče zahtijevale su redovito podmazivanje i brzine na cesti su bile male. Ovdje se koriste za berbu riže u Italiji. Dijeleći poznati trokutasti profil dana’šnjih gusjenica, trebalo bi proći više od 40 godina prije nego što bi pouzdane gumene gusjenice postale dostupne.
CTS (Cylinder Tine Separator) kombajn je imao veliki cilindar i konkavni naprijed s dva rotora koji su osiguravali sekundarno vršenje. Ostao je jedini hibridni kombajn na svije’tu sve do 1996. godine kada je John Dee’re patent istekao. Kompaktno, usko tijelo pružalo je iznimnu propusnost i još uvijek se prodaje u Aziji za berbu riže.
Uz Parallel Tracking vozač se morao jako koncentrirati kako bi zadržao kombajn na središnjoj crti. To je bi’lo tako sve dok AutoTrac u 2002. nije stigao sa pravim navođenjem bez ruku. Zaslon je također sadržavao Harvest Monitor i softver za mapiranje prinosa, a mnogi se i danas koriste.
Rane flote kombinata koristile su zastavice da signaliziraju koji kombajn treba iskrcati. Zatim su došli kratkovalni radio i mobiteli. MTG je najveća inovacija u žetvi u posljednjih 20 godina, prenosi podatke u stvarnom vremenu o performansama stroja i pozicioniranju za daljinsko praćenje. Njego’vo transformirajuće planiranje rada, logistika žetve i još mnogo toga.
Greg Briggs iz Cisca, Illinois, preuzeo je 20. svibnja 2010. godine isporuku 500.000-tog John Deere kombajna, 9870 STS. Sustav separatora s jednim zupcima bio je veliki odmak od tradicionalnog sustava hodalica i toliko je uspješan da živi i danas u kombajnima S-serije - najpopu’larnijem kombajnu na svijetu.
Saznajte što nadogradnja naših najnovijih kombajna može učiniti za vas.