Job Managementrješenja za poljoprivredno gospodarenje (AMS)

  • Planirajte vaše poslove učinkovito kako biste uštedjeli vrijeme i snizili troškove
  • Smanjite greške u komunikaciji i osigurajte ispravnu provedbu poslova
  • Minimizirajte stres pouzdanom razmjenom informacija
REZERVIRANO MJESTO ALTERNATIVNI TEKST

Spojite se s drugim

Uz MyJobConnect možete bolje koordinirati vaše zaposlenike i poboljšati produktivnost poslovanja, istovremeno minimizirajući izvore grešaka. MyJobConnect uključuje dvije aplikacije za vaš pametni uređaj: MyJobsManager i MyJobs. Unošenjem podataka unaprijed i njihovom sinkronizacijom s vašeg računa operativnog centra, planiranje novog posla zahtijeva tek nekolik klikova i osigurava da su podaci postojani i aktualni. 

Upravljanje umreženom farmom

Pomoću MyJobsManagera možete unaprijed digitalno planirati vaše poslove koristeći intuitivni prikaz kalendara. Ako se raspored promijeni, možete jednostavno povući i spustiti sve detalje na novi datum. Prikaz nadzorne ploče daje vam izvršni sažetak vaših dnevnih poslova, tako da možete s lakoćom nadzirati napredak poslova i brzo identificirati područja koja potrebuju posebnu pozornost.

Aplikacija MyJobs vašim rukovateljima pruža pridijeljeni pregled poslova koje moraju dovršiti u pravilnom redoslijedu. Svi potrebni detalji su pri ruci u svakom trenutku bez papira koji lete uokolo. Ovo pomaže u smanjenju pogrešaka koje nastaju zbog grešaka u komunikaciji smanjenju poziva zbog praćenja. Kad je posao završen, za podnošenje izvješća potrebno je tek nekoliko klikova. Budući da su svi podaci zabilježeni u operativnom centru u stvarnom vremenu, možete stvoriti zbirno izvješće o poslovima i obraditi podatke za daljnje fakturiranje.