FarmSight servisi

Farmsight

 

Proaktivna podrška koja štiti vašu osnovnu liniju

Ako st’e poput nas, ne volite iznena’đenja. Pogotovo što se tiče zdravlja vaših strojeva. Jer to može značiti troškove, izgubljenu produktivnost i manju profitabilnost. Dakle dop’pustimo da preskočimo iznenađenja. Na temelju faze životnog ciklusa i uporabe vašeg stroja, FarmSight Service paketi * uključuju daljinsko nadgledanje opreme ** i dijagnostiku od strane stručnjaka distributera kako bi se vaš stroj održao onako kako želite: pouzdano radeći u najboljem redu.

 

U osnovi

Dobit ćete pomoć’ll za početno postavljanje stroja i upute za uporabu prilagođene vašim potrebama. Uključuje kontinuirano nadziranje stroja od strane stručnjaka distributera pomoću alata za daljinsku dijagnostiku.

Select

Odabir vam omogućava da dobijete najnovije spoznaje vaših stručnjaka distributera i tvorničke podatke. Na temelju podataka u stvarnom vremenu s vaših strojeva,’ll dobit ćete pravovremene preporuke kako bi vaš stroj održao performanse i ostao u savršenom stanju.

Premium

S Premium,’ll imati ćete koristi od smanjenih troškova rada i povećanih performansi stroja, na temelju podataka i stručnog znanja – izvedenog na farmi ili najnovijim daljinskim alatima za podršku.

Ultimate

Ultimate dovodi vaše iskorišteno vrijeme rada i učinak na novu razinu. Iskusite uslugu koja pokriva sve aspekte na temelju podataka i stručnog znanja da biste bili mirni, uključujući zajamčeno produženje rada.

 

Izdvojeni FarmSight servisi

Ispod su navedene distribucijski servisi koji mogu biti dio FarmSight Services paketa. Bilo da se radi o’ daljinskom nadzoru stroja, omogućavajući vam postizanje optimalnih performansi stroja ili održavanju s originalnim dijelovima, vi biste bili pok’riveni!

 

Daljinsko praćenje stroja

Daljinsko praćenje stroja

Stručni zastupnici daljinski prate radno stanje vašeg stroja putem alata za povezanu podršku John Deere kao što su Expert Alerts i Instrumentna ploča stroja (Machine Dashboard). Ako alati naznačuju da nešto nije u redu sa strojem’ll odmah ćete biti obavješteni i dobit ćete proaktivnu podršku koja vam treba da minimizirate opasnost od zastoja rada i da se nastavite koncentrirati na svoj rad.

Daljinska podrška kod postavljanja stroja (Remote Machine Setup Support)

Daljinska podrška kod postavljanja stroja (Remote Machine Setup Support)

Alat za udaljeni prikaz može znatno smanjiti vrijeme postavljanja vašeg stroj’a, jer stručnjacima distributera omogućava povezivanje s vašim zaslonom u kabini kako bi vam pomogli pri postavljanju. Također omogućuje vašim stručnjacima distribu’tera, da vam pruže podršku za poboljšanje performansi i olakšat će vam komunikaciju s vašim distributerom kada naiđete na probleme, što je još jedan veliki faktor produženja rada.

Stručna provjera

Stručna provjera

Temeljita provjera vašeg stroja od strane naših stručnjaka iz zastupstva. S pomoću jedinstvenog popisa za provjeru’ll izradit će sveobuhvatnu tehničku dijagnozu stanja vašeg stroja’ i savjetovat vas o tome koje mjere treba provesti da se osigura maksimalno vrijeme neprekidnog rada sljedeće sezone.

Obuka predaje stroja

Obuka predaje stroja

Jednosatna obuka vozača u vašem zastupstvu. Označava ključne karakteristike produktivnosti vašeg stroja i objašnjava kako ih koristite za optimizaciju vašeg poslovanja.

Lokator zastupnika

Kako doći do ovoga?

Posjetite vašeg zastupnika već danas

Kontaktirajte nas

* Dostupno samo kod ovlaštenih zastupnika. Točan opseg usluge ovisi o ponudi pojedinačnog zastupnika.

Za sve daljinske usluge potreban je modul telematike JDLink, aktivna pretplata i vaš pristanak.